21.1.10

Palm Pre Plus 比 Palm Pre測試 快太多了!!!!

 

離Verizon 發賣Palm Webos的新機1月25日已進入倒數階段, 外國媒體陸陸續續數到新機. 網上已經開始越來越多有關新的測試比較. 兩者一比, 性能相差太多, 這真的只是增加多256MB的分別.

影片當中, 以同時開啓Need for Speed 遊戲作比較, 由開啓程式到進入選項畫面, Palm Pre Plus 差不多快Palm Pre 5秒之多. 另外, 以開啓多項程式, Palm Pre Plus 可以開啓多於Palm Pre 一倍的數量而不會影響表現. Palm Pre 即使開啟多個程式, 也不會再出再”Too Many Cards”的Error.

相信Webos 1.4在軟件方面真的有很多大的優化及修正

 

 

3 則留言:

  1. Crazy! 開五十張卡都仲咁順..另外,要留意Palm Pre 256MB ram其實有成230MB比左個系統用..得20MB 係可以比程式用, 所以加多256MB 某程度上係多成12倍memory(比app用).另外,nfs loading快左, 因為佢夠ram,唔洗用swap, 所以會快左.

    回覆刪除
  2. 如果佢出GSM版本,有O的意慾將PALM PRE換成Palm Pre Plus

    回覆刪除
  3. 如果出gsm版, 我都會換pre plus,不過我想要pixi plus gsm多d.

    回覆刪除